Відділ освіти, культури, молоді та спорту Білопільської Районної Державної Адміністрації Сумської області

Початкова освіта

  1. Методичні рекомендації щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року у початкових класах
  2. Як оцінювати учнів 1-2 класів та 3-х пілотних класів НУШ – роз’яснення МОН
  3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
  4. Методичні рекомендації
  5. Про використання мультфільмів для учнів 1-4 класів
  6. Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2019/2020 навчального року
  7. Порядок замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про початкову освіту
  8. Відповіді на запитання вчителів як обирати підручники для 2 класу
  9. Про добровільність сертифікації педагогічних працівників
  10. На допомогу вчителям початкових класів
  11. Батьківські збори «Мандрівка до Нової української школи»
  12. Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу
  13. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі
  14. Зміст дистанційного курсу для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи та примірні технічні вимоги до нього
  15. Структура уроків позакласного читання
  16. Виховний процес
  17. Як зробити комфортним навчальний процес. Пам'ятка для вчителя
  18. Інструкція щодо ведення класного журналу
  19. Структура уроків позакласного читанння 1-4 класи
  20. Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ
  21. Для вчителів початкових класів. Облаштування кабінетів
  22. Нормативно-правова база концепції "НУШ"
  23. Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти
  24. Як зрозуміти, що дитині зарано йти до школи
  25. Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти
  26. Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня
  27. Ранкові зустрічі
  28. Облаштування перших класів
  29. Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи
  30. Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних робіт для учнів 4 класу
  31. Про використання освітніх програм у 1-х класах початкової школи
  32. Cкорочення тривалості уроку для учнів початкової школи
  33. Облаштування класної кімнати
  34. Створення нвого освітньго простору
  35. Освітнє середовище
  36. На допомогу вчителю 1 класу
  37. Коментар до закону
  38. Примірний план  переходу з початкової в середню ланку навчання.
  39. Методичні рекомендації вчителям початкових класів
  40. Про методичні рекомендації для експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів
  41. Обговорення проекту Державного стандарту початкової освіти
  42. Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня
  43. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 Початкова школа
  44. Пам'ятка З вивчення стану викладання музичного мистецтва у 5-8 класах та рівня навчальних досягнень школярів
  45. Про результати роботи освітньої платформи «Вчи.ком.юа» у січні 2017 року
  46. Освітній портал
  47. Довідка про результативність упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району
  48. Довідка про забезпечення наступності та перспективності освітнього процесу в дошкільній та початковій ланках освіти
  49. Методичні матеріали для вчителів початкової ланки