Початкова освіта
- Методичні рекомендації щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року у початкових класах
- Як оцінювати учнів 1-2 класів та 3-х пілотних класів НУШ – роз’яснення МОН
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Методичні рекомендації
- Про використання мультфільмів для учнів 1-4 класів
- Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2019/2020 навчального року
- Порядок замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про початкову освіту
- Відповіді на запитання вчителів як обирати підручники для 2 класу
- Про добровільність сертифікації педагогічних працівників
- На допомогу вчителям початкових класів
- Батьківські збори «Мандрівка до Нової української школи»
- Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу
- Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі
- Зміст дистанційного курсу для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи та примірні технічні вимоги до нього
- Структура уроків позакласного читання
- Виховний процес
- Як зробити комфортним навчальний процес. Пам'ятка для вчителя
- Інструкція щодо ведення класного журналу
- Структура уроків позакласного читанння 1-4 класи
- Рекомендації щодо роботи з першокласниками НУШ
- Для вчителів початкових класів. Облаштування кабінетів
- Нормативно-правова база концепції "НУШ"
- Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти
- Як зрозуміти, що дитині зарано йти до школи
- Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти
- Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня
- Ранкові зустрічі
- Облаштування перших класів
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи
- Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних робіт для учнів 4 класу
- Про використання освітніх програм у 1-х класах початкової школи
- Cкорочення тривалості уроку для учнів початкової школи
- Облаштування класної кімнати
- Створення нвого освітньго простору
- Освітнє середовище
- На допомогу вчителю 1 класу
- Коментар до закону
- Примірний план переходу з початкової в середню ланку навчання.
- Методичні рекомендації вчителям початкових класів
- Про методичні рекомендації для експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів
- Обговорення проекту Державного стандарту початкової освіти
- Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня
- Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 Початкова школа
- Пам'ятка З вивчення стану викладання музичного мистецтва у 5-8 класах та рівня навчальних досягнень школярів
- Про результати роботи освітньої платформи «Вчи.ком.юа» у січні 2017 року
- Освітній портал
- Довідка про результативність упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району
- Довідка про забезпечення наступності та перспективності освітнього процесу в дошкільній та початковій ланках освіти
- Методичні матеріали для вчителів початкової ланки