Відділ освіти Білопільської Районної Державної Адміністрації Сумської області

Районний семінар учителів української мови та літератури

 
 
20 листопада на базі Білопільського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5 ім. А.С. Макаренка відбувся філологічно-мистецький триптих учителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти району «Міжпредметні зв’язки як засіб реалізації компетентнісного підходу в Новій українській школі».
 
 
 

 

 

 Учасники заходу  практично ознайомилися з досвідом використання міжпредметних зв’язків на уроках української мови та літератури. 

Розпочався семінар-практикум візитною карткою закладу «Команда молодості нашої».

Учасники семінару відвідали урок української літератури в 6 класі «Леся Українка. Образ ліричної героїні в поезії «Як дитиною, бувало», проведений учителями української мови й літератури Прийменко В.О., Безверхим М.М., Шевцовою О.В. у формі філологічно-мистецького триптиху. Використання міжпредметних зв’язків ( українська література, українська мова, музичне мистецтво) дали можливість сформувати уявлення учнів про багатогранність таланту поетеси, сприяли розвитку творчих здібностей та образно-візуального мислення. Виконання творів музичного мистецтва («Місячна соната» Бетховена) формували вміння учнів співвідносити поетичне й музичне, розвивали почуття прекрасного, естетичний смак, створювали відчуття нерозривної єдності  музики й поетичного слова. Цікавою методичною знахідкою стало створення  віртуального музею воскових фігур, який у повному обсязі розкрив велич мистецької місії Лесі Українки в літературі.

Під час творчого воркшопу учасники семінару мали змогу оволодіти навичками різноманітних технік: пейп-арту, гратажу, торцювання, мозаїки тощо. Учителі виготовили ілюстрації до твору Лесі Українки «Лісова пісня».

Методичний меседж «Специфіка використання міжпредметних зв’язків на уроках української літератури»  став яскравим прикладом  роботи вчителів закладу.

Завершився семінар-практикум обміном досвідом, враженнями від побаченого, обговоренням шляхів ефективного використання міжпредметних зв’язків на уроках словесності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



« повернутися до списку новин